Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
SZYBKI KONTAKT

Tel: (12) 658 00 91 

biuro@biurodrukserwis.pl

JAK KUPOWAĆ

 
KUPUJ TANIO, ŁATWO, SZYBKO I BEZPIECZNIE
 

Przygotowaliśmy dla Was kilka praktycznych porad, dotyczących korzystania z naszego sklepu.


CO MOŻESZ U NAS KUPIĆ?

Oferta naszego sklepu zawiera materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących, takie jak na przykład: tonery Brother, Canon, Oki, Samsung i HP lub tusze Epson. Nasz sklep z Krakowa oferuje również rozmaite materiały i urządzenia biurowe (między innymi długopisy metalowe i plastikowe, krzesła biurowe, identyfikatory, papier ksero). Ponadto proponujemy nośniki danych, pamięci usb oraz power banki. Co więcej, znajdziesz u nas gadżety reklamowe, znakowane na indywidualne zamówienie. Są to między innymi: odzież reklamowa, torby, parasole, breloki, kubki i słodycze reklamowe. Zapraszamy do skorzystania z oferty naszego krakowskiego sklepu.


UWAGA !!!

Jeżeli czegoś nie znalazłeś, zapytaj nas o to. Podamy Ci dostępność tego produktu oraz naszą cenę.


REJESTRACJA

Aby dokonać transakcji, należy skorzystać z bezpłatnej rejestracji w naszym sklepie. Link rejestracyjny znajduje się w lewym górnym rogu strony głównej.

Rejestracja w naszym systemie, oprócz dania możliwości dokonywania zakupów, uprawnia Cię do korzystania z wielu przywilejów. Możesz negocjować ceny i korzystać z okazjonalnych kuponów rabatowych. Ponadto automatycznie znajdziesz się w gronie osób, wśród których losowane są atrakcyjne nagrody.


WYSZUKIWANIE PRODUKTÓW

Każdy, nawet niezarejestrowany Klient serwisu, ma możliwość korzystania z wyszukiwarki.

Wyszukiwać możesz po nazwach poszukiwanych produktów, takich jak na przykład: segregator, koszulki albo kubki reklamowe. Istnieje też możliwość szukania po symbolach produktów (np. Q2612A, C6615D) albo urządzeń (np. Z35, X75). Kolejną z opcji jest wpisanie nazw producentów artykułów papierniczych lub sprzętu biurowego (np. Lexmark, Esselte) lub innych znanych Ci danych.


DOSTĘPNE RODZAJE, KOLORY, FORMATY PRODUKTÓW

W niektórych przypadkach produkty różnią się wielkościami, kolorami, opakowaniami zbiorczymi. Aby wybrać właściwą opcję, należy zwrócić uwagę na rozwijający się pasek znajdujący się pod zdjęciem danego produktu. Po jego rozwinięciu ukazują się wszystkie dostępne opcje.

WYBÓR FORMY DOSTAWY

Firma kurierska UPS — wysyłka odbywa się za pomocą kuriera firmy UPS (ograniczenie wagowe do 30 kg).

Odbiór osobisty — odbiór w naszym biurze z artykułami papierniczymi i szkolnymi w Krakowie

WYBÓR FORMY PŁATNOŚCI

Przelew — po złożeniu zamówienia i potwierdzeniu przez nasze biuro handlowe dostępności towaru, należy dokonać przelewu na konto bankowe:

BIURODRUKSERWIS Adam Kmieć

ul. Krowoderskich Zuchów 19/31

31-271 Kraków

 

mBank

83 1140 2004 0000 3602 3367 4388

Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, wysyłka zostanie niezwłocznie wysłana do odbiorcy.

Gotówka — tę formę płatności możesz wybrać w sytuacji, gdy zamówienie odbierasz w naszym biurze handlowym lub dowozimy Ci zamówione produkty własnym transportem (dostawa Biurodrukserwis).

Przelew odroczony — to forma płatności dostępna dla Klientów, którym przyznano limit kredytowy. Taki limit jest ustalany indywidualnie z pracownikami naszego biura handlowego.

 

UWAGA!

Wybór tej formy płatności przez Klienta, który nie posiada przyznanego limitu kredytowego, skutkuje anulowaniem zamówienia.

 

ZANIM NACIŚNIESZ „DALEJ”

Upewnij się, że w koszyku znajdują się wszystkie interesujące Cię urządzenia biurowe lub artykuły papiernicze. Jeżeli nie, kliknij „Kontynuuj zakupy” i wróć do zakupów w naszym sklepie z Krakowa.

Jeśli zmieniałeś/aś ilość zamówionych produktów, w celu zapisania zmian kliknij „Przelicz koszyk”.

Masz kupon rabatowy? Wpisz jego kod i kliknij „Zapisz”.

Sprawdź wartość koszyka, aby potwierdzić, że wszystko się zgadza.

 

ADRES WYSYŁKI

Jeżeli adres wysyłki różni od tego, który podałeś w danych rejestracyjnych, pamiętaj, aby nas o tym poinformować. Zaznacz pole „Zmień adres wysyłki”, kiedy będziesz potwierdzać zamówienie.

 

DODATKOWE INFORMACJE

Pole to służy do wpisania dodatkowych uwag dotyczących dostawy Twoich materiałów biurowych, gadżetów reklamowych lub artykułów szkolnych.

 

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Zamówienia realizujemy niezwłocznie po potwierdzeniu zamawiającego Klienta. Proces realizacji rozpoczyna się od potwierdzenia dostępności zamówionych produktów. Termin wysłania przesyłki zależy od wybranej formy płatności oraz dostawy. Dokładamy wszelkich starań, aby okres oczekiwania na nasze produkty był jak najkrótszy.

Życzymy udanych zakupów!
 
 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl