W znanym powiedzeniu, że kiepskiej baletnicy przeszkadza nawet rąbek u spódnicy, jest wiele prawdy. By pracować wydajnie i efektywnie potrzeba czegoś więcej niż dobrze wyposażonego biura. Nie wszyscy pracownicy skorzystają z artykułów biurowych, które mają pod ręką, jednak z drugiej strony, wszechstronność u niektórych wywoła innowacyjne działania. Sprawdź, jak pobudzić kreatywność w pracy mając do dyspozycji papier i długopis.
Pomysły potrzebują inspiracji.
Oczywiście nikt nie zagwarantuje Ci, że dobrze wyposażone biuro skłoni pracowników do wymyślania nowych rozwiązań, jednak z całą pewnością są na to szanse. Kreatywność w pracy zależy od wielu czynników, dlatego warto szukać punktów zapalnych, by Ci najbardziej zmotywowani mieli możliwość je odnaleźć.
Planowanie i realizacja celów nie polega bynajmniej na kolorowych zapiskach w wymuskanym zeszycie, jednak to świetny początek. Jeśli kolejnym krokiem jest rozwój przedsiębiorstwa i większy zysk, to chyba warto zainwestować w różnorodne artykuły papiernicze.
Kreatywność w pracy zwiększają artykuły biurowe.
Mając pod ręką kolorowe długopisy lub flamastry, a także kreatywny biuwar służący za podkładkę na biurku, łatwo można oderwać myśli od trosk. Wbrew pozorom pozwala to uwolnić pokłady inwencji, co bardzo przydaje się praktycznie w każdej firmie. A mniej zestresowany pracownik to lepszy pracownik, dlatego kreatywność w pracy należy cenić i motywować innych.
Dostęp do notesów, kolorowych arkuszy papieru i różnego rodzaju akcesoriów w tym pomaga. Można w ten sposób wpaść np. na wydajną metodę przechowywania danych, umożliwiającą łatwiejszy i szybszy do nich dostęp. Można zaplanować wiele działań i obudzić drzemiące pokłady pomysłów.
Notatki wpływają na realizację planów.
Teraz gdy coraz więcej osób tak chętnie prowadzi bullet Journal, dostęp do wysokiej klasy artykułów piśmienniczych jest pożądany. Bo owszem, można tworzyć notatki długopisem na kartce papieru, lecz także można je wykaligrafować, używając do tego profesjonalnych środków piśmienniczych.
Efekty mogą bardzo zaskoczyć, bo do tych drugich o wiele chętniej się zagląda. A to oznacza, że częściej właśnie te pomysły zostają zrealizowane.