Każda branża nie zależnie czy jest to kosmetyka, przemysł spożywczy, oponiarski czy jeszcze coś innego, powinna zaopatrzyć się w jakieś gadżety, celem podniesienia widoczności jakiegoś produktu czy marki.
Tel: (12) 658 00 91
Blog - strona 2
Dzisiejszy przekaz będzie dla przedsiębiorców, którzy planują dowolne wyjście w plener lub na wycieczkę. Co może być potrzebne? Z jakich tanich gadżetów można skorzystać przy takich wyjściach?
W dzisiejszym artykule przyjrzymy się produktom biurowym, bez których trudno utrzymać porządek. Każda firma, która chce bezproblemowo funkcjonować, powinna, a wręcz będzie zmuszona, do zakupu kilku produktów, które w prosty sposób pomogą w uszeregowaniu dokumentów. Bałagan spowodowany brakiem koszulek na dokumenty, które można wpiąć do segregatora, skutecznie utrudniają sprawę.
Nowy rok nowe rozdanie. Pandemia nadal szaleje, biura opustoszały i na razie nikt nie zamierza tego zmieniać. Co wybrać na odpowiedni gadżet? Czym się kierować? Jakie kolory będą modne?
Od stycznia nowego roku 2022 rozpoczynamy nową zabawę dla naszych wszystkich klientów. Program będzie nosił nazwę „Zbieram na gadżety”. Polegać on będzie na zbieraniu punktów za wydane u nas fundusze na materiały biurowe i gadżety reklamowe. Każde wydane 50 złotych netto, będziemy zamieniać na 1 punkt.
Od dłuższego czasu można zaobserwować w stale rosnące ceny na materiały biurowe. Nie dość, że branża przechodzi stagnację, spowodowaną rozproszeniem personelu po domach to dodatkowo producenci też postanowili podnieść ceny. Rynek papieru ksero najogólniej mówiąc, oszalał i ceny rosną, w zaskakująco szybkim tempie.
W ostatnim kwartale tego roku cena papieru ksero bardzo mocno straciła na stabilności. Co jest powodem takiego obrotu sprawy? Dlaczego mamy tak duże wzrosty w zakupie? Powodem jednym z wielu może być ogólnoświatowa pandemia COVID, która ograniczyła popyt na papiery specjalne, a wzrosła potrzeba na opakowania i papier do opakowań. Firmy masowo przychodziły na pracę zdalną, ograniczając swoje potrzeby na papier ksero. Pracownicy natomiast coraz częściej zaglądali do sklepów internetowych i rosła sprzedaż e-commerce. Taka podaż konsekwentnie podnosiła zapotrzebowanie na opakowania do wysyłki towaru. Dlatego duża część producentów przekształciła swoje linie produkcyjne na wytwarzanie papieru potrzebnego do produkcji opakowań.
To tylko kilka z produktów, których poszukiwać będziemy w dziale Artykuły biurowe: dziurkacz, zszywacz, nożyczki, rozszywacz, spinacze i zszywki biurowe, zeszyty i bloki, notesy samoprzylepne, kostki, zakładki indeksujące, taśmy, kleje czy gumki recepturki... Są niezbędne w pracy, pozwalają zaznaczyć istotne rzeczy w dokumentach, łączyć ze sobą ich grupy, zostawiać wiadomości współpracownikom, czy rozdzielać na mniejsze kawałki duże formaty. Oto kolejny wpis z serii przybliżającej specyfikę poszczególnych akcesoriów biurowych – dziś przyjrzymy się dziurkaczom, nożyczkom i spinaczom.
Każde biuro – niezależnie czy duże, czy małe – powinno się wyposażyć w podstawowe akcesoria takie jak zszywacz, rozszywacz, zszywki biurowe i wiele innych. Chociaż nie wszystko jest potrzebne na raz, to często zdarza się, że któregoś brakuje. Nasz sklep internetowy Biurodrukserwis wszystkie wyżej wymienione i wiele innych artykułów posiada w zakładce Akcesoria biurowe. Dzisiaj piszemy o zszywaniu i zszywkach okiem specjalisty.
Często zastanawiamy się jaką koszulkę reklamową wybrać do promocji swojej firmy. Najczęściej pierwsza myśl to fajną, a zaraz za nią idzie druga myśl tanią. Dlatego podpowiadamy, że najtaniej wyjdzie T-shirt bawełniany, potem T-shirt poliestrowy i na końcu koszulka polo. Oczywiście może też zdarzyć się tak, że koszulka bawełniana będzie droższa od prostej koszulki polo.
W znanym powiedzeniu, że kiepskiej baletnicy przeszkadza nawet rąbek u spódnicy, jest wiele prawdy. By pracować wydajnie i efektywnie potrzeba czegoś więcej niż dobrze wyposażonego biura. Nie wszyscy pracownicy skorzystają z artykułów biurowych, które mają pod ręką, jednak z drugiej strony, wszechstronność u niektórych wywoła innowacyjne działania. Sprawdź, jak pobudzić kreatywność w pracy mając do dyspozycji papier i długopis.
Mogłoby się wydawać, że nie ma nic bardziej zwykłego i nijakiego niż papier. Używany codziennie do miliona spraw, jest stałym elementem wyposażenia biur i domów, i nikt się raczej nad tym nie zastanawia. A to błąd, bo gdyby zgłębić temat, to okazałoby się, że są przeróżne rodzaje papierów, przeznaczonych do różnych czynności i zadań. Dziś przybliżymy kilka z nich.
Twoje dziecko odkrywa w sobie artystyczną pasję? Może to właśnie Tobie zdarzył się nieszczęśliwy wypadek i porysowałeś meble albo ściany długopisem? Niezależnie od przyczyn powstawania plam i zabrudzeń, warto znać skuteczne sposoby radzenia sobie z nimi. Poznaj sposoby czym zmyć długopis ze ściany i nie martw się kolejnym, przypadkowo powstały wzorem.
Bindowanie, czyli łączenie luźnych kartek w praktyczną książeczkę, to doskonały sposób nie tylko na oprawę ważnych dokumentów. Pozornie zapomniana technika introligatorska doskonale sprawdzi się także w codziennych sytuacjach – na przykład wówczas, gdy chcesz trwale połączyć ze sobą rysunki dziecka albo wymagane do konkretnego wniosku załączniki. Zatem – jak się binduje, by osiągnąć pożądane rezultaty i połączyć konkretne kartki w spójną całość? Co będzie Ci potrzebne i jak bardzo skomplikowane jest to zadanie?
Ołówek kojarzy Ci się wyłącznie ze szkolnym piórnikiem? Nic bardziej mylnego! Odpowiednio dobrany, okaże się niezbędny w pracy i w domu. Sprawdź, jakie rodzaje ołówków dostępne są w sprzedaży i które z nich odpowiedzą na Twoje potrzeby.
Marker permanentny w wielu sytuacjach okazuje się niezbędny. Przyda się nie tylko w pracy – często niezastąpiony jest również w domu. Z jego pomocą podpiszesz dowolne przedmioty, bez względu na ich strukturę. Niestety – nie zawsze wszystko dzieje się tak, jak zaplanowałeś. Co zrobić w przypadku pomyłki? Sprawdź, jak zmyć marker, by nie zniszczyć czyszczonej powierzchni.
Wygodna i efektywna praca z komputerem nie zależy jedynie od sprzętu! Równie ważne, a może nawet ważniejsze, jest odpowiednie stanowisko pracy. Niestety, choć istnieje wiele zaleceń i regulacji prawnych, wiele osób wciąż pracuje w warunkach dalekich od ideału. Jak zadbać o ergonomię pracy przy komputerze? Przedstawiamy trzy praktyczne porady, które warto wykorzystać w każdym biurze!
Choć w dzisiejszych czasach coraz częściej korzysta się z dokumentacji elektronicznej, to papier wciąż pozostaje niezastąpiony! Co więcej, to właśnie on odgrywa główną rolę w przypadku wielu ważnych pism, umów czy aktów notarialnych. Niestety nie należy on do materiałów trwałych i jest podatny na rozmaite uszkodzenia. Doskonałym sposobem na rozwiązanie tego problemu jest laminowanie dokumentów! Sprawdź, na czym polega i dlaczego warto je wykorzystać!
Zdecydowaną większość czasu spędzasz przed komputerem? Zadbaj o praktyczne akcesoria! Sprawdź, czym jest profesjonalna podkładka pod nadgarstek i jakie korzyści zagwarantuje Ci korzystanie z tego gadżetu. Niezależnie od tego, czy czeka Cię wielogodzinna praca, czy zamierzasz oddać się rozrywce, odpowiednie przygotowanie zapewni Ci wysoki komfort i efektywność pracy lub gry!
Mimo nowoczesnych, zaawansowanych technologi tradycyjne upominki są mile widziane. Jeśli szukasz sprawdzonego pomysłu na prezent, sięgnij po długopisy Parker. Stylowy gadżet okaże się niezawodnym rozwiązaniem, bez względu na okazję. Sprawdź, jakimi zaletami wyróżniają się praktyczne upominki i przekonaj się, dlaczego warto postawić na klasykę!